U sponsort van alles en nog wat, maar of het wat oplevert weet u niet...

Herkent u dat gevoel als ondernemer? Een kleine troost: u bent niet de enige. In de dagelijkse praktijk betekent sponsoring voor veel ondernemers namelijk geld weggeven al dan niet in ruil voor een logo- of naamsvermelding in de vorm van een vlag, spandoek of reclamebord. En daar hangt uw uiting te midden van alle andere sponsoren. Ziet u ‘m nog?

Gelukkig is sponsoring meer. Het is ‘een zakelijke relatie tussen een verstrekker van fondsen, middelen en/of diensten en een persoon, evenement of organisatie die in ruil hiervoor bepaalde rechten, samenwerking en/of associatie biedt die voor commerciële doelstellingen gebruikt mogen worden’.

Voldoet uw sponsoring hieraan? Of is alleen het eerste deel op u van toepassing? Als dat het geval is: schakel Tapering in. Wij maken uw sponsoring zichtbaar, onderscheidend en passend bij uw onderneming. Hierdoor wordt uw sponsoring relevant en draagt het bij aan vooraf met u afgestemde doelen.

Naast het geven van advies kunnen wij werkzaamheden die te maken hebben met sponsoring volledig of deels uit handen nemen. Wat u wilt. Kunt u zich blijven richten op uw kerntaken als ondernemer.

Sponsoring | Tapering maakt sponsoring zichtbaar en onderscheidend waardoor het bijdraagt aan vooraf opgestelde doelen.